FAQ

Bestellen en betalen

Omdat het over handgemaakte producten gaat die toch wel wat tijd in beslag nemen vraag ik om bij bestelling te betalen. Tijdens het ontwerpen krijg je bericht met de ontwerpen zodat deze goedgekeurd kunnen worden voor ze gedrukt/gemaakt worden. (dit gaat niet over standaard ontwerpen die op de site staan)
Het is mogelijk dat er tijdens het ontwerpen toch nog een meerprijs aangerekend wordt door bepaalde aanpassingen. Dit wordt uiteindelijk verrekend op het factuur dat je ontvangt voor de producten opgestuurd worden.

Betaling gebeurt via overschrijving of bancontact.  Na ontvangst van het factuurbedrag zal de bestelling opgestuurd worden of begint de productie van je handgemaakt product indien dit nog gemaakt moet worden. Als je het sneller wenst kan je ons altijd een screenshot bezorgen. Dan kunnen we sneller beginnen.

Betaling kan ook via Paypal maar daarvoor wordt een extra aangerekend, dit omdat Paypal dit ook aanrekent. Mijn excuses hiervoor.

Levertermijn

Handgemaakte producten vragen tijd. Levertermijn hangt af van het aantal bestellingen die lopend zijn. Heb je een bestelling dringend nodig (zoals een kroon of vlaggenlijn voor een verjaardag)? Vermeld dit wanneer je de bestelling plaats of stuur ons een mailtje. We doen dan ons best om het zo snel mogelijk bij jou te hebben.

Omruilen

Producten kunnen niet zomaar omgeruild worden. Vlaggenlijnen en verjaardagskronen kunnen niet geruild worden als ze op vraag gemaakt worden of bedrukt zijn. Textiel kan omgeruild worden waar mogelijk. Een eigen ontwerp wordt nooit teruggenomen.
Uiteraard willen we dat je tevreden bent. Dus als er iets niet in orde is, neem dan contact op en we kijken wat we kunnen doen.

Levering

Standaard wordt er een leveringskost aangerekend van 5 euro.  Wenst u voor een bpostkantoor te kiezen? Stuur ons dan een berichtje en we veranderen het factuurbedrag.

Als het toch in een enveloppe past dan laten we zo snel mogelijk iets weten, dan betaal je natuurlijk geen 5 euro. Dit is bijvoorbeeld mogelijk bij bestelling van hesjes, rompers en kindertshirts. Zolang het over 1 of soms 2 stuks gaat.
Ons systeem laat het jammer genoeg nog niet toe om dat onderscheid te maken.

Zet in het vak opmerkingen welk Bpost kantoor of automaat u verkiest. Bent u dit vergeten? Dan kan u zelf een bericht sturen of krijgt u van ons een bericht.
Wij kiezen ervoor dozen te hergebruiken. Dit is beter voor het milieu en beter voor uw portemonnee! Daarom krijg je niet altijd een mooie egale doos.

Voor NL zijn de tarieven anders, we zijn druk bezig om daarvoor de goedkoopste oplossing te vinden.

Je kan natuurlijk het product ook komen afhalen in Zandhoven na afspraak. Ook bekijken of bespreken van producten kan dan, stuur ons een berichtje voor meer informatie.

Applicaties zelf drukken

Als je applicaties koopt om zelf te strijken, best enkele richtlijnen in het hoofd houden. Het kledingstuk eerst wassen (liefst met poeder en geen vloeibaar), dan even strijken. Vlak na het strijken de applicatie erop leggen, er een doek of bakpapier op leggen en je hete strijkijzer erop zetten. NIET bewegen met je strijkijzer maar eerder drukken. Geen stoom gebruiken.Hoe lang hangt van je strijkijzer af. Af en toe checken of de folie eraf komt.
Als de folie eraf is, doek er terug over leggen en nog even drukken (NIET bewegen met je strijkijzer).

Als na het wassen de folie toch wat loskomt kan je deze terug vast strijken met bovenstaande instructies.

Kledingstukken niet te warm wassen, best binnenstebuiten en niet in de droogkast.

Algemene voorwaarden

Klik hier voor de algemene voorwaarden te lezen.